19 Nisan 2007 Perşembe

Business Intelligence Semineri

Merhaba arkadaşlar

yarın Ceturk'ün düzenlediği "Business Intelligence Semineri" ne katılacağım
Ceturk'ün seminerleri faydalı geçiyor umuyorum ki yarın ki seminerde faydalı olucak
Yarınki semineri verecek olan Aykut Hocam ile bugün Netron'da tanışma fırsatım oldu.
Daha önce YTÜ Bilişim günleri kapsamında sanırım 2004 senesiydi o zaman ki verdiği seminerde bulunmuştum zaten ceturk ile de orada tanıştım :)
Şu an iş arayışında ve iş görüşmelerine devam ettiğim için zamanımı bu tarz etkinlikler ile geçirmek güzel ve faydalı oluyor.
İnşaallah en kısa sürede benim için hayırlı olucak işe başlarım

Yarın görüşmek üzere
Mutlu Günler
ETKİNLİK İÇERİĞİ
Katılımcılar bu seminerde son yıllarda özellikle kurumsal alanda önem kazanan ve geleceği olan bir iş alanı diye de nitelendirilen Business Intelligence (Kurumsal Zeka) konusunda bilgi sahibi olacaklar. BI vizyonu içerisinde yer alan Data Mining, OLAP, Data WareHousing ve Raporlama gibi konular seminerin alt başlıklarını teşkil edecektir.

Seminerin detayları bu linkte mevcut

Hiç yorum yok: