16 Temmuz 2007 Pazartesi

Cumartesi Gününün Ardından

Merhaba arkadaşlar,
Cumartesi günüm baya hareketli geçti
OWASP'ın düzenlediği ve Ferruh Mavituna'nın da İstanbul'a gelerek katıldığı seminere katıldım.Tabi ki Ferruh'un sunumuna kalamadım artık blogundan bakarım.
11:00-18:00 arası olması baya yoğun güzel geçiceğini düşündüm ancak 12 de verilen yemek arası 13:45'e kadar süreceği söylendi :(

Daha önceden duyurduğum Ceturk'ümüzün de seminerine katılmak istiyordum.Aranın bu kadar uzun olmasından faydalanıp hemen IBM binasının yolunu tuttum.Genellikle CETURK'ün seminerleri rahat ve güzel geçtiği için bu seminerde güzel ve Arden'in anlatımlarıyla SOA hakkında az da olsa bilgimiz oldu.Şık, ferah ve rahat bir ortam da seminer düzenleyen İbrahim, Arden ve Ceturk topluluğuna teşekkür ederim.Seminerden sonra demo anlatımlarının olduğu cd dağıtıldı biraz da olsa inceledim ve seminer ile birlikte fikir sahibi oldum.

Katılamayan arkadaşlar cdleri temin edebilirler ve Arden'in blogundan sunumu indirip inceleyebilirler.

.Net Mobil seminerine katılamamıştım ancak o seminer de çok güzel geçtiğini öğrendim ve tekrarının yapılması istiyorum.Buradan Ceturk Yöneticilerine ve Genel Müdürü Mehmet Aca'ya sesleniyorum :)

Hiç yorum yok: