14 Ekim 2007 Pazar

Anlayana !

Son günlerde Ülkemizde olan olayları herkes bilmekte.Aslında söylenecek çok şey var ama maalesef dillendirmek çok güç.
İnşaallah hayırlısı ile Bayramı yaşadığımız şu günlerde güzel haberler alarak Bayramımız "Gerçek Bayram" olur.

Mevlana "Mesnevi'den Hikayeler" ufak bir bölümü sizlerle paylaşmak istedim.

"Ben o ahuyum ki göbeğimin miskinden dolayı bu avcı, benim saf kanımı dökmüştür. Ah ben o sahra tilkisiyim ki postum için beni tuzağa düşürüp tuttular, başımı kestiler. Ah ben o filim ki dişimi elde etmek için filci benim kanımı döktü. Beni benden aşağı birisi için öldüren, kanımı döken; bilmiyor ki benim kanım uyumaz! Bu gün bana ise yarın onadır. Böyle benim gibi bir adamın kanı nasıl zayi olur?

Duvar gerçi (günün ilk kısmında yere) uzun bir gölge düşürür; fakat o gölge, gölgeyi meydana getirene avdet eder.
Bu cihan dağdır, bizim yaptıklarımız ses. Seslerin aksi yine bizim semtimize gelir"

Umarım birileri bir şeyler anlar !!!

Mutlu Günler

Hiç yorum yok: