12 Şubat 2008 Salı

kariyer.net, kariyer:.net, kariyer;.net ve insankaynaklari.com

Başlığa bakıp adresleri yanlış yazdığımı sanmayın.
Az önce kariyer.net'e girmek isterken yanlışlıkla "kariyer;" yazıp "shift+enter" yaptım yanlış bir sayfa açılacağını düşünürken karşıma gelen sayfa "http://www.insankaynaklari.com/;.net/" idi ve şaşırdım 1-2 başka deneme daha yaptıktan sonra "kariyer:" sonucunda karşıma
"http://www.insankaynaklari.com/ikdotnet/default.aspx" sayfası geldi.
Bu ne demek oluyor; İK alanında önemli bir yere sahip olan kariyer.net'in rakiplerinden insankaynaklari.com kullanıcıları kendi sitesinde çekebilmek için rakip firmanın site adresini yazarken oluşabilecek yazım yanlışlarından faydalıp kendi sitesine yönlendiriyor !

Acaba kariyer.net bunun farkında mı?

Akşam akşam çok şaşırdım ve buraya yazmak istedim ki iyi de yaptım çünkü blog bayadır suskundu.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok önemli bir detaydır aslında bu. Çoğu müşterimi bu konuda uyarırım. Örneğin bizi kurumsal site deveload.com ike develot.com ve develod.com da ana siteye yönlenir :)

Adil ERKAN dedi ki...

Çok önemli ve Türkçe karakterlerin de kullanıma başlamasıyla daha da önem kazanmakta bu konu fakat nedense atlanmakta.Sizi bu konuda da takdir ettim :)